مخزن اکسیژن مایع
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 10

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 290
:: باردید دیروز : 1063
:: بازدید هفته : 3917
:: بازدید ماه : 3801
:: بازدید سال : 41653
:: بازدید کلی : 1667553
مخزن اکسیژن مایع

مخزن اکسیژن مایع (مخزن اکسیژن مایع)
اکسیژن مایع بسته به مقدار مورد نیاز کاربر در چندین ظروف مختلف برای نگهداری و حمل و نقل استفاده می شود. انواع ظروف مورد استفاده عبارتند از: چرخشی، سیلندر مایع مبرد و مخزن نگهداری سردخانه. مقادیر ذخیره سازی از چند لیتر تا هزاران گالن متفاوت است.

از آنجا که نشت گرما همیشه امکان پذیر است، اکسیژن مایع به طور مداوم تبخیر می شود. نرخ تبخیر بسته به طراحی ظرف و حجم محصول ذخیره شده متفاوت است. بنابراین مخزن اکسیژن مایع مطابق با کد و مشخصات قابل اجرا برای دما و فشار مورد نظر طراحی و ساخته می شود.

فروش مخزن اکسیژن مایع توسط شرکت تک گاز در ابعاد مختلف می باشد که هدف از انجام این کار رفع نیاز داخلی کشور جهت دسترسی سریعتر و خرید آسانتر مخزن اکسیژن مایع توسط مصرف کنندگان محترم می باشد. برای خرید مخزن اکسیژن مایع کافیست با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت مخزن اکسیژن مایع را برای شما ارسال کنیم.

در زیر انواع مخازن اکسیژن مایع آورده شده است.

درب انواع مخزن اکسیژن مایع.

یک دوشاخه گرد در خروجی لوله ها از ورود رطوبت اتمسفر جلوگیری می کند و همچنین اجازه می دهد تا گاز تولید شده به دلیل تبدیل فاز از مایع به بخار خارج شود. این نوع مخزن اکسیژن مایع بدون فشار است.

رایج ترین واحد اندازه گیری ظرفیت دور لیتر است. مخازن اکسیژن مایع با حجم 5 تا 200 لیتر موجود می باشد.
یکی از اشتباهات رایج برخی از کاربران این است که سیلندرهای مبرد که مخازن تحت فشار هستند، گاهی اوقات با سازندگان اشتباه گرفته می شوند.

سیلندر مایع مبرد انواع مخازن اکسیژن مایع

سیلندرهای مایع مبرد نوعی مخزن اکسیژن مایع یا مخزن نیتروژن مایع هستند که تحت فشار قرار می گیرند و با پوشش خلاء پوشانده می شوند.این نوع مخزن نیتروژن مایع یا اکسیژن مایع مجهز به دریچه های فشار شکن و دیسک های پارگی برای محافظت از سیلندرها در برابر فشار می باشد.

سیلندرهای اکسیژن مایع تا فشار 350 psig یا (24 اتمسفر) کار می کنند و ظرفیتی بین 80 تا 450 لیتر مایع دارند. اکسیژن می تواند در فاز گاز با عبور مایع از یک بخارساز داخلی یا به صورت مایع تحت فشار بخار آزاد شود. هنگام خرید بطری اکسیژن مایع توجه به این نکات بسیار مفید خواهد بود.خرید مخزن کرایوژنیک با بهترین قیمت

مخازن نگهداری سردخانه
تأسیسات مشتری معمولاً شامل مخزن، مولد بخار و منیفولد کنترل فشار است.

خرید مخزن اکسیژن مایع یا نیتروژن مایع (نیتروژن مایع) می توانند به شکل کروی یا استوانه ای باشند و به صورت مخازن ثابت یا روی شاسی ریلی یا کامیون برای حمل و نقل آسان در مکان های ثابت نصب می شوند. حجم آن از 500 تا 420000 گالن (1893 - 1589873 لیتر) است.

تمام مخازن موجود در آنولوس دارای پوشش پودری و عایق خلاء هستند و مجهز به مدارهای مختلف برای کنترل پر شدن محصول، افزایش فشار، افت فشار، برداشت محصول و خلاء مخزن هستند. مخازن اکسیژن مایع بر اساس مشخصات استاندارد فشار و دما طراحی شده اند. قیمت مخزن اکسیژن مایع بسته به جنس و نوع این قطعات متفاوت خواهد بود.

ویژگی های مخزن اکسیژن مایع
پدال اکسیژن مایع برای جلوگیری از ورود گرما به مخزن به صورت غیر رسانا طراحی و ساخته شده است. اکسیژن مایع که مبرد است به کوچکترین حرارت حساس است و به سرعت تبخیر می شود.

برای خرید مخزن اکسیژن مایع ابتدا لازم است نیازهای کارفرما بر اساس ابعاد مناسب در نظر گرفته شود تا از هزینه های اضافی جلوگیری شود. برخی از شرکت ها در فروش مخازن اکسیژن مایع به این مهم توجه نمی کنند بنابراین خریدار متحمل هزینه اضافی می شود.مخازن اکسیژن مایع قبل از عرضه به بازار باید مورد ارزیابی قرار گیرند، بنابراین شرکت تک گاز تنها محصولاتی با گواهینامه معتبر و استاندارد ارائه می دهد. تک گاز با فروش مخازن اکسیژن مایع با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت سعی در رفع نیاز مصرف کنندگان عزیز دارد.

استفاده از مخازن اکسیژن مایع در بیمارستان ها
بیماران مبتلا به مشکلات ریوی باید از اکسیژن مایع برای تنفس استفاده کنند. در گذشته کپسول‌های اکسیژن در مصارف بیمارستانی و پزشکی مورد استفاده قرار می‌گرفتند، اما امروزه استفاده از آن‌ها دیگر جوابگوی نیازهای گسترده بیماران نیست و از مخازن اکسیژن مایع برای این منظور استفاده می‌شود. شرکت تک گاز با فروش مخازن اکسیژن مایع در ابعاد مختلف و با بهترین قیمت مناسب سعی در رفع این نیاز اولیه به اکسیژن مایع برای بیماران محترم دارد.

روش دیگر استفاده از ژنراتورهای اکسیژن است. این دستگاه ها گرانتر از مخازن اکسیژن مایع هستند، اما مزایای خود را دارند. دستگاه اکسیژن ساز نیازی به شارژ مجدد ندارد و ایمنی خوبی دارد. اگر به دنبال هزینه کمتر هستید، خرید مخزن اکسیژن مایع گزینه بهتری نسبت به خرید یک دستگاه اکسیژن ساز است.

البته با انتخاب ظرفیت مناسب برای اینکه قیمت مخزن اکسیژن مایع خیلی بالا نرود، می توانید نیاز خود را برای پر کردن سریع مخزن اکسیژن مایع کاهش دهید.

کاربرد مخزن برودتی چیست؟
مخزن برودتی در ابعاد مختلف و در فشارهای مختلف طراحی و ساخته می شود. این مخازن کاربردهای زیادی در علوم و صنایع مختلف دارند.

مخزن برودتی برای ذخیره نیتروژن مایع، اکسیژن مایع و سایر مبردها استفاده می شود. بسته به کاربرد، مخزن اکسیژن مایع مناسب را خریداری کنید و می توانید قبل از آن با کارشناسان گاز فردی مشورت کنید.آنها در بیمارستان ها، صنایع غذایی، آهن و فولاد، پالایشگاه ها، آبزی پروری و صنایع دستی استفاده می شوند.

چگونه با مخزن کرایوژنیک کار کنیم؟
برای استفاده از این مخازن روی پایه محکمی نصب می شود. یک لوله از این محفظه شروع می شود تا سیال را از مخزن به بیرون منتقل کند.

در دمای بسیار پایین 186- درجه سانتیگراد نقطه تراکم اکسیژن است و با تبدیل فاز گاز به مایع حجم آن بسیار کاهش می یابد. بنابراین عایق کاری مخزن بسیار مهم است.

در این مخازن یک عنصر کاربردی به نام کنترل مایع وجود دارد که به افراد امکان می دهد میزان اکسیژن مایع باقی مانده در مخزن را تشخیص دهند.

مزایای خرید مخزن برودتی
مخزن برودتی به دلیل فشار کاری کم خطر انفجار ندارد و به همین دلیل از نظر ایمنی مناسب است. معمولا طول عمر بالایی دارند و نیازی به شارژ روزانه ندارند.

چه عواملی قیمت مخزن اکسیژن مایع را تعیین می کند؟
عوامل متعددی بر قیمت مخزن اکسیژن مایع تأثیر می گذارد. مخزن اکسیژن مایع از مواد اولیه گران قیمت ساخته شده است. بنابراین ابعاد و وزن آن بر قیمت مخزن اکسیژن مایع تاثیر می گذارد.

در هنگام خرید مخزن اکسیژن مایع باید فشار کاری این محفظه را نیز در نظر گرفت. .



تعداد بازدید از این مطلب: 525
برچسب‌ها: مخزن اکسیژن , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : شنبه 24 ارديبهشت 1401
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید